Dnevi evropske kulturne dediščine (DEKD)
Spoznavanje kulturne dediščine. Spodbujanje večje vključenosti vsebin s področja ohranjanja kulturne in naravne dediščine v vzgojno-izobraževalnem procesu.
Berem, berem – 3. razred
Povečanje števila bralcev. Sodelovanje z Društvom prijateljev mladine.
Iz vrtca v šolo
Sodelovanje med vrtcema in šolo. Lažji prehod vrtčevskih otrok v šolo. Učenci spoznavajo delo v šoli. Pogled učencev 1. razreda nazaj v vrtec.
Gozdoljub – za učence 1. do. 4. razreda
Glavni cilj dejavnosti je ustvarjanje matematične predstave skozi svet, ki je otrokom blizu z uporabo metode izkustvenega učenja. Uporaba doma izdelanega didaktičnega materiala. Izvajanje dejavnosti na prostem v okolici šole, omogočanje stika z naravo tudi v času pouka. Učenje skozi gibalne igre. Spodbujanje razvoja socialnih veščin. Spodbujanje zdravega načina življenja in gibanja pri učencih.
Korak k sončku
Sprejemati in razumeti vsakršno drugačnost. Oblikovati strpno družbeno in socialno klimo, ki bo otrokom, mladostnikom in odraslim s posebnimi potrebami omogočila enake možnosti, kot jih imajo sovrstniki. Medsebojno druženje in preprečevanje diskriminacije.