Skoči na glavno vsebino
Select Page

Petek, 27. 10. 2023

Po vremensko burni noči z nalivi in močnimi sunki vetra smo se zbudili v prav tako deževno jutro, ki je napovedovalo dolg dan pred nami. Ponoči je narava spet pokazala svojo moč in mnogo cest je bilo neprevoznih zaradi podrtih dreves, poplavljenih cestišč ali zemeljskih plazov. Prav tako pa smo zjutraj opazili, da se je po vsej verjetnosti navihana Krivopeta poigrala z nami, saj smo imeli v garderobi pravo zmešnjavo. Bunde niso bile na pravih mestih, vsak čevelj pa je izgubil svoj par in bil zvezan s čevljem sošolca ali sošolke. To nam je malce popestrilo jutro in nas nasmejalo. Že od ranega jutra sem bila v kontaktu z gospodom ravnateljem, ki je o našem vračanju domov obveščal starše otrok z objavami na spletni strani šole. Gospod šofer je prišel do nas pravočasno. Glede na vremensko prognozo pa smo pakiranje prtljage v avtobus in odhod z Livških Ravn malce odložili. V miru smo pojedli zajtrk, se igrali družabne igre in čakali, da preneha močno deževati. Medtem je gospod upravnik podelil diplome za najlepše urejeno sobo v tem tednu, učiteljice in šofer pa smo popile kavico in čaj. Na poti od CŠODja do Kobarida smo opazovali osupljive hudournike, ki so drli s pobočij in se razlivali po cestišču ovinkaste ceste do doline. Peljali smo se tudi mimo znanih Nebes, kamor verjetno ne bomo nikoli prišli prespat, saj te že ena sama nočitev močno udari po denarnici.

V Kobaridu se je med ogledovanjem muzeja naredil čudovit dan. Oblaki so se trgali in pokazalo se je sonce in čudovito modro nebo. Med malico smo naredili “bojni plan” za vrnitev domov, kupili spominke za starše, šli še na stranišče in se po dolgi poti začeli vračati proti Škofji Loki. Naša pot proti domu se je podaljšala za 3 ure. Bili pa smo vedno ob pravem trenutku na pravem kraju. Na enem od odsekov so takoj za nami zaprli cesto, saj je reka prestopila bregove in se izlila na cestišče. Proti Novi Gorici smo skozi okna vsi opazovali moč vode, ki je na mnogih mestih vdrla v kleti tamkajšnjih prebivalcev. Prebili smo se do hitre ceste, potem še do avtoceste in na Ravbarkomandi naredili kratek postanek za wc, vodo in zrak. Šoferja smo za pogum in varno vožnjo nagradili s kavico in čokolado – bil je res ganjen. Na Brezovici nas je upočasnil kratek zastoj, nato pa smo bolj ali manj v normalnih razmerah prišli pred OŠ Ivana Groharja. Gospod šofer si je prislužil gromek aplavz, prav tako pa tudi učenci, saj so se vseh pet dni trudili za lepo vedenje in so po njihovih besedah zelo uživali. “To je bila najboljša šola v naravi doslej,” je izjavil marsikdo od njih. Zaželeli smo si še lepe počitnice, potem pa se “izkrcali”.

Nekateri starši so že čakali pred šolo, drugi so kapljali eden za drugim in pobirali svoje otroke. Veselja ni manjkalo. Med našo vožnjo so odprli tudi prej zaprto cesto na dolino, tako da smo vsi lahko odšli na svoje domove.

Čez 4 leta pa spet…

učiteljica Katarina

Četrtek, 26. 10. 2023

Zjutraj so nas zbudili učitelji ob 7.00. Preoblekli smo se ter pospravili sobe. Potem smo šli na zajtrk ob 8.00. Lahko smo jedli mleko s kosmiči, kruh z medom, marmelado, maslom, pašteto… Po zajtrku smo se odpravili na sprehod po okolici doma s pogledom na Slovensko Benečijo. Slišali smo nekaj legend o Krivopetah. Po sprehodu smo šli nazaj v dom, kjer smo po skupinah delali predstavo o Krivopetah. Za kosilo smo imeli govejo juho in rižoto. Po kratkem odmoru smo se razdelili v dve skupini. A razred je šel streljati z lokom, C pa so delali Kobariške štruklje, ki smo jih pojedli za večerjo. Ko smo končali z aktivnostmi, smo se igrali igro Med dvema ognjema. Za večerjo smo imeli krompirjev golaž in kot že prej omenjene Kobariške štruklje. Čez nekaj časa smo se dobili v jedilnici ter predstavili Krivopetine zgodbe, in  imeli zaključni večer. Po sobah smo predstavili točke (uganke, vice, drama, pesmi…).  Za konec smo imeli ples, in se zabavali do 21.30 ure. S tem se je zaključil zadnji večer v šoli v naravi. Po tem smo se šli umit, se pogovarjali in igrali različne igre do 22.00 ure ob kateri smo šli spat.

Adam Tomšič, Erazem Bogataj, Matic Fojkar iz 8. c razreda in Anže Kokalj iz 8. a

Lektoriral: Urban Oblak iz 8. c razreda

Sreda, 25. 10.

Danes zjutraj smo se zbudili v zelo meglen in deževen dan in pojedli okusen zajtrk. Po zajtrku smo si ogledali dokumentarni film Smaragdna reka o soški postrvi. Sledila je malica ob 10.30, nato pa smo se učili o prvi pomoči. Bilo je zelo zabavno. Za kosilo smo imeli juho, pire krompir in dunajski zrezek. Po kosilu smo se razdelili v dve skupini. 8. a smo se učili pripraviti kobariške štruklje, ki smo jih shranili v hladilnik, 8. c pa je imel zunaj lokostrelstvo. Po dejavnostih smo se odpravili ven na igrišče za eno uro. Medtem ko so igrali igro Med dvema ognjema, smo se z učiteljico Katarino odpravile na sprehod. Ko smo se vrnile iz sprehoda smo imeli večerjo. Po večerji smo odšli ven. Ko smo se vrnili je sledilo igranje družabnih iger in petje pesmi. Okoli 21.00 smo se odpravili urejat za spanje in odšli v postelje.

Zoja Jelovčan in Manca Rant, 8. a

Torek, 24. 10.

Danes smo se zbudili v vetrovno in zelo megleno jutro. V roku 1 ure smo vstali, se uredili in pospravili sobe. Sledil je samopostrežni zajtrk, kjer smo imeli na voljo sadje, kruh, maslo, med, mleko, kosmiče … Med zajtrkom je potekalo tudi prvo ocenjevanje sob, ocene niso bile ravno najlepše. Zatem so eni odšli v Kavkno jamo, drugi pa smo v okolici doma preučevali zdravilne rastline. Učiteljica Mojca nam je pri posameznih zdravilnih rastlinah povedala veliko koristnih informacij, npr. pri čem pomagajo, kako jih lahko uporabimo … Ko smo vsi zaključili s 1. dejavnostjo, je sledila okusna malica. Po malici smo se z A razredom zamenjali. Učitelj Matjaž nam je pokazal bisere jame, kot so brezno, netopirji, kapniki in še mnogo drugih posebnosti. Hoja po zelo močnem dežju nas je utrudila, zato smo se po kosilu tudi malo odpočili. Pri gibalnih aktivnostih smo igrali igro Štrbunk in veliko različnih družabnih iger. Spoznali smo tudi psičko Niko, ki je zelo prijazna in hiperaktivna. Dobri večerji je sledil ogled dokumentarnega filma Stena, ki govori o štirih vrhunskih plezalkah in o njihovi poti do olimpijskih iger. Zvečer smo se samo še stuširali, si umili zobe ter odšli spat.

Maša Tomažin, 8. c

Ponedeljek, 23. 10.

Zjutraj smo se z avtobusm odpravili proti Mostu na Soči. Vozili smo se dolgo in ovinki nam poti niso olajšali. Ko smo prispeli, nas je ob Soči pričakala Monika, delavka CŠOD-ja Kavka. Popeljala nas je po učni poti. Zelo zanimivo mi je bilo dejstvo, da se je kraj včasih imenoval Sveta Lucija. Nato smo se odpravili proti domu Kavka. Namestili smo se v lepe sobe, pojedli kosilo in imeli malce počitka. Nato smo se (ker naj bi bil danes zadnji sončni dan) odpravili na dolg pohod po Poti miru po grebenu Kolovrata. Bilo je mrzlo in vetrovno, a zelo zabavno, saj smo hodili skozi vojaške rove iz prve svetovne vojne in prepevali pesmi. Sledila je okusna večerja, počitek in štafetne igre na igrišču. Naša skupina je z 18 točkami zmagala. Nato smo odigrali dve partiji igre Med dvema ognjema, rezultat je bil neodločen. Sedaj se pripravljamo na posteljo.

Lucija Tajmer, 8. C

(Skupno 432 obiskov, današnjih obiskov 1)