Skoči na glavno vsebino
Select Page

4.dan – četrtek, 6. 6. 2024

Današnji dan je bil nekaj posebnega. Vsi smo osvojili delfinčke in preplavali maraton. Dolg je bil 300 metrov.

Rezultati maratona

Pri pouku smo se učili različne vozle, utrjevali matematične vsebine in dramatizirali Lenčo Flenčo.

Na plaži smo uživali v različnih športnih igrah. Igrali smo odbojko na mivki, nogomet, prstomet in badminton. Zvečer smo imeli podelitev priznanj najboljšim v hitrostnem plavanju, maratonu in mnogoboju, vsi smo dobili priznanja za naše znanje plavanja. Pred spanjem pa smo se sprostili s plesom in plesnimi igrami.

3. dan – sreda, 5. 6. 2024

Danes je bil dan D. Na jutranji gimnastiki nas je prvič prebudilo sonce, zato smo se v času pouka odpravili na obalo. Tam smo spoznavali morski in obmorski svet s poudarkom na rakovici. Nadaljevali smo kar na plaži, saj je sledilo plavanje. Pomerili smo se v hitrostnim plavanju in vadili plavalne tehnike. Šlo nam je zelo dobro. Po kosilu nas je obiskal gospod ravnatelj. S tem nas je zelo presenetil. Popoldne se je za nekatere pouk malo podaljšal, drugi pa so že uživali v morju in potrdili ali osvojili delfinčke. Dan smo nadaljevali z zaključkom mnogoboja. Po večerji smo ponovili pravila obnašanja v šoli v naravi. Zaključek dneva je popestril potujoči kviz, na katerem smo izkazali veliko znanja, sodelovanja in iznajdljivosti.

2. dan – torek, 4. 6. 2024

Zbudili smo se v delno sončno jutro. Po zajtrku smo se odpravili ponovno v Piran. V Piranu smo se sprehodili po mestu, si ogledali okolico s cerkve Sv. Jurija. Imeli smo voden ogled akvarija, kjer smo spoznavali morske živali. Šli smo na sladoled in na stojnicah kupili nekaj spominkov za domov. Po končanem ogleu smo se odpravili v dom na kosilo. Po krajšem počitku smo imeli pouk. Sonce je posijalo z vso svojo močjoin nas zvabilo na plažo, kjer smo plavali, se zabavali ob vodi in supali. Pred večerjo smo imeli športne igre. Tekmovali v pikadu, lokostrelstvu, prstometu, suhem slalomu, orientaciji in golfu. Po večerji pa smo se zabavali ob zabavnih in sodelovalnih igrah.

Filmček šola v naravi – 2. dan

1. dan – ponedeljek, 3. 6. 2024

Pot iz Škofje Loke nas je vodila mimo Ljubljane do postajališča na Risniku, kjer smo imeli malico. Ob 10.30 smo prispeli na vstopno postajo v Luko Koper, kjer sta nas sprejela vodiča. Zapeljali smo se v brezcarinsko cono Luke Koper in si ogledali vse tri doke. Na poti od Kopra do Doma Fiesa nas je začelo božati sonce. Po namestitvah po sobah smo imeli kosilo in se počasi pripravili na plavanje. Postalo je res toplo in morje  nas je vabilo s svojo modrino. Uživali smo. Zvečer smo se peš odpravili v Piran na sladoled in večerni sprehod.

(Skupno 2.002 obiskov, današnjih obiskov 1)