Skoči na glavno vsebino
Select Page

Zjutraj smo se zbudili ob sedmih. Zbudili so nas s trobento. Imeli smo eno uro časa, da smo se preoblekli in pospravili sobo, ker so nam jo ocenili med zajtrkom. Za zajtrk smo imeli samopostrežno. Ob devetih smo se odpravili na pot po Kolovratu. Tam smo pojedli malico in šli še po tunelih. Nazaj smo odšli po cesti. Ob enih smo prišli na kosilo. Za kosilo je bila kremna juha s kroglicami in rižota, če si želel tudi solata. Po kosilu je bil počitek. V naši sobi smo igrali kitaro in peli. Popoldne smo imeli lutkovno delavnico, kjer smo izdelovali pravljico za Kamišibaj. Potem je bil odmor in še večerja.

L.Č., 8.A

_________

Danes sem se zbudil ob 7ih in pospravil sobo. Po pospravljanju smo odšli na zajtrk. Ko smo pojedli, smo odšli na pohod v muzej na prostem iz 1. svetovne vojne. Hodili smo 4 ure. Po vrnitvi smo imeli kosilo, nato počitek, po počitku pa smo nabirali zdravilne rastline. Za večerjo so bile ribe. In zdaj sem tu in pišem dnevnik.

A.L., 8.C

__________

Drugi dan se je začel z Jernejevo trobento in odličnim zajtrkom. Potem smo odšli na dolg pohod. Najboljši del tega je bil, da smo obiskali obrambne jarke. Ko smo se vrnili, smo imeli 10/10 kosilo. Po kosilu smo imeli izdelovanje slik za japonske pravljice. Večerja pa mi ni bila preveč všeč.

E.B.N. , 8.A

_________

Danes zjutraj nas je prebudila trobenta. Budnica mi ni bila najbolj všeč, a sem vseeno vstala in se pripravila na zajtrk. Za zajtrk si lahko sam izbral, kaj boš jedel. Izbiral si lahko med kosmiči, čokolinom in kruhom. Po zajtrku smo šli na pohod po Poti miru. Hodili smo 4 ure, nato pa smo imeli kosilo. Za kosilo smo imeli juho. Za popoldanske dejavnosti smo imeli spoznavanje gozdnih zdravilnih rastlin. Potem smo imeli nekaj prostega časa, nato večerjo, po večerji pa še nekaj malega prostega časa. Sledila je še večerna animacija.

I.B.. 8.C

(Skupno 196 obiskov, današnjih obiskov 1)