Asistent za pomoč učencem

                               

Področje dela z učenci s posebnimi potrebami je za šolo ključno. Vsem učencem naše šole želimo v čim večji meri omogočiti, da lahko izražajo svoje potenciale in jim pomagati pri premagovanju primanjkljajev, z upoštevanjem njihovih individualnih potreb. Projekt Asistent za pomoč učencem s posebnimi potrebami nam tako pomaga, da še bolj pripomoremo k razvijanju potencialov in odpravljanju primanjkljajev vseh učencev naše šole.

V okviru projekta je asistentka Mirjam Poljanšek na šoli vključena v vzgojno-izobraževalno delo, vendar ne kot strokovni delavec, temveč kot nekdo, ki je prisoten v razredu oziroma skupini. Po navodilih strokovnega delavca in pod mentorstvom koordinatorja projekta (specialna pedagoginja Katarina Podrekar) otroku s posebnimi potrebami pomaga slediti pouku, ga spodbuja, nudi pomoč pri zapisovanju učne snovi. Učencu, ki potrebuje krajši odmor po potrebi omogoči miren kotiček izven razreda. Njena vloga je povezovalna, tako da se z njeno prisotnostjo ne ustvarja ali spodbuja segregacija.

OŠ Ivana Groharja ima 558 učencev. Šola ima tudi tri podružnične šole, kjer je potreba po vključevanju asistentov za pomoč učencev prav tako zelo pomembna. Naša šola si zelo prizadeva celostno obravnavati in vključevati vse učence, ne glede na primanjkljaje, ki jih imajo. V vzgojno-izobraževalnem procesu se trudimo slediti vsem inkluzivnim metodam dela, zato menimo, da je asistent za delo z otroki s posebnimi potrebami izredno dober način zagotavljanja potreb inkluzivne šole. Naša šola si zelo prizadeva nuditi pomoč učencem, ki zaradi šibkih socialnih veščin ne zmorejo učinkovito slediti učnemu procesu. Zelo pogosto se zaradi družinskih situacij (ločitve, smrti v družini) pojavljajo nepričakovne stiske otrok, ki vplivajo na učno in vedenjsko učinkovitost otroka, ki se znajde v taki situaciji in je pomoč učitelja ključna. Učenci, ki so šibki na področju matematike potrebujejo veliko konkretnih pripomočkov, ki jim olajšajo učenje. Opažamo, da je vedno več učencev, ki imajo težave s pozornostjo in koncentracijo in niso vključeni v prilagojeno izvajanje pouka z dodatno strokovno pomočjo, saj potrebujejo občasno pomoč učitelja, miren kotiček, kjer lahko dokončajo šolsko delo. Zavedamo se pomena bralne pismenosti otrok in opažamo, da zlasti mlajši učenci potrebujejo pomoč pri branju navodil, zaradi neavtomatizirane tehnike branja. Pomoč asistenta bi bila v vseh opisanih primerih zelo zaželjena. V zadnjem času je na šoli vedno več učencev, ki še nimajo odločbe o usmeritvi, čakajo na spremembo odločbe o usmeritvi, ali pa potrebujejo poleg fizične pomoči, kot jo predvideva zakon, ki ureja usmerjanje otrok s posebnimi potrebami, tudi pomoč asistenta.

Vse aktivnosti lahko spremljate v naši FOTOGALERIJI pod rubriko ASISTENT ZA POMOČ UČENCEM S POSEBNIMI POTREBAMI.

 

Ni zadetkov

Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.