Select Page

Angleščina

Pozdravljeni učenci 5. a in b razreda. Naj tej strani boste v prihodnje dobili vsa navodila, vse dokumente in povezave do spletnih strani, ki jih boste potrebovali za svoje delo doma. Če boste imeli kakšno vprašanje zame, mi lahko pišete na spodaj omenjeni službeni naslov ali pa kar preko eAsistenta. Bodite in ostanite zdravi in upam, da se kmalu vidimo v  učilnici.

ČETRTI TEDEN – 6.april do 10. april

Pozdravljeni, učenci. Ta teden bomo imeli eno uro manj, ena od obeh ur pa bo bolj praznično obarvana – a lepo po vrsti.

SREDA, 8. april – 1. ura

Prejšnji teden smo ponovili dneve v tednu, danes pa boste s pomočjo dejavnosti tekom dneva ponovili uro, naučili pa se boste še nekaj novih besed za dejavnosti.

Najprej boste poslušali

in rešili Nancy_the dentist_her daily routine_reading_listening povezano s posnetkom. Če nimate doma tiskalnika, si zapišite samo rešitve v zvezek – Povedi z manjkajočimi podatki pa naj bodo cele.

Zdaj si oglejte Daily activities_zapis za aktivnosti tekom dneva in jih prepišite v svoj zvezek. Te aktivnosti lahko vadite na quizletu, na povezavi https://quizlet.com/499334582/daily-activities-5th-grade-flash-cards/

Za zaključek po urah opišite enega od svojih dni in uporabite dejavnosti s seznama. Zapis za svoj dan mi pošljite v roku 1 tedna – do naslednje srede, 15. aprila.

Ostanite zdravi, imejte se lepo in se beremo spet jutri.

učiteljica Katarina

TRETJI TEDEN – 30. marec do 3. april

Pozdravljeni, učenci! Zelo sem zadovoljna z vašim delom do sedaj. Kar tako naprej. Upoštevajte navodila staršev, ki vam želijo pomagati in se trudijo z vami. Lep teden vam želim in ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

ČETRTEK, 2. 4. – 3. ura

V tej uri bomo ponovili dni v tednu.

1. Poglejte si DAYS OF THE WEEK – zapis v zvezek, prepišite dni (lahko tudi narišete gosenico, če želite) in odgovorite na vprašanja . (beseda yesterday pomeni včeraj, beseda tomorrow pa jutri – pa saj verjetno vse to zdaj že veste)
2. Vprašajte družinske člane: What’s your favourite day? (Kateri je tvoj najljubši dan?) In seveda za vsakega napišite vprašanje in odgovor.
3. Rešite Days_of_the_week_UL in ga prilepite v zvezek – če ne morete natisniti, napišete samo rešitve v zvezek.
4. Za zaključek lahko vadite angleške besede za dneve s pomočjo naslednje interaktivne vaje  – link spodaj

5. Za vajo živalskih delov telesa pa vas čaka že nova vaja na quizletu – PRIDNO VADITE, saj bo čez čas prišel iz istih besed tudi test. https://quizlet.com/499332691/animal-body-parts-5th-grade-flash-cards/?new

Če si ne moreš ogledati vseh sličic, se vpiši na Quizlet. Navodila so spodaj…čeprav gre za drugo zbirko kartic, klikneš na iste ukaze.

 

PONEDELJEK, 30. 3. – 1. URA

Danes boste reševali TEST 2 v Brihtni glavci na straneh 56 in 57 in ugotovili, koliko znate. Rezultate preverite z rešitvami in naredite popravo.

SREDA, 1. 4. – 2. URA

Danes boste reševali TEST 2 v Brihtni glavci na straneh 58 in 59 in ugotovili, koliko znate. Rezultate preverite z rešitvami in naredite popravo. Stran About me pa fotografirajte in pošljite na moj službeni elektronski naslov. Če imate pa možnost in čas, pa ga lahko natipkate in pošljete v wordovem dokumentu. Preden fotografijo pošljete, preverite, da se vaš zapis dobro vidi in bom lahko prebrala, kar ste napisali.

Za vajo pa lahko rešite novo interaktivno vajo za ponavljanje živalskih delov telesa.

https://quizlet.com/499332691/animal-body-parts-5th-grade-flash-cards/?new

DRUGI TEDEN – 23. marec do 27. marec

Pozdravljeni učenci! Najprej naj vas pohvalim za vaše delo prejšnji teden. Vsak od vas se je potrudil po najboljših močeh in vsakemu, ki mi je poslal pošto, bom odgovorila. Če kdo od vas še zaključuje projekt in piše opis mesta, seveda lahko pošlje naknadno.

Želim vam lepe in hkrati delavne dni, da vam ne bo dolgčas…in seveda…ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

ČETRTEK, 26. 3. – 3. ura

Pozdravljeni, učenci. Upam, da so vam dialogi včeraj dobro šli. Nekaj sem jih že dobila, druge pričakujem do petka. Danes pa boste imeli malo manj dela. Preberite si v zvezku še enkrat vso snov, ki se nanaša na mesto. Potem odprite Brihtno glavco na strani 55 in si preberite cilje – znate v zvezi z mestom vse to? Kar vam ne gre še najbolje, ponovite. Spodaj zapišite besede, ki si jih težko zapomnite, jih prevedite, nato pa oboje prepišite v svoje slovarček na drugi strani zvezka. Spodaj pa imate še povezavo do zabavne interaktivne igre, s katero boste ponavljali imena stavb v mestu na različne načine.

Poizkusite in mi poročajte, če vam je všeč, pa bom naredila še kaj podobnega.

https://quizlet.com/498566989/town-5th-grade-flash-cards/

Lepo bodite in ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

SREDA, 25. 3. – 2. ura

Pozdravljeni, učenci. Predlagam, da si najprej preberete še enkrat snov prejšnje ure. Potem odprite Brihtno glavco in rešite str. 53 – na tej strani so povedi, v katerih se skrivajo napake. Popravi povedi tako, da bodo slovnično pravilne. Ponekod je več možnosti. Preveri sam z rešitvami. Potem pojdi na str. 54, kjer imaš sliko nekega mesta. Opiši ga tako kot od tebe zahtevata zelena kvadratka. Potem pa s pomočjo te slike sestavi 2 podobna dialoga, kot si jih imel prejšnjo uro – giving directions – jih zapiši v Wordov dokument in pošlji na moj službeni mail do petka, 27. 3. Ne pozabi napisati pred dialogoma, kje v mestu stojiš, da se boš lažje orientiral, jaz pa bom lažje sledila tvojemu zapisu.

Bodi lepo in ostani zdrav.

učiteljica Katarina

Ponedeljek, 23. marec – 1. ura

V tem tednu bomo najprej ponovili snov, ki smo jo že delali pred preverjanjem znanja – kako nekomu pokažemo in povemo smer do neke stavbe v mestu. Odpri PPT – Giving directions_ponavljanje in utrjevanje5ab in v prvih petih drsnicah ponovi snov – oglej si video, preveri zapis v svojem zvezku in popravi napake (če jih seveda imaš). V naslednjih 3 drsnicah imaš sliko mesta in zraven posnetek dialogov – sledi navodilom. V zadnjih dveh drsnicah imaš prav tako 2 dialoga, ki ju prepiši v zvezek in dopolni glede na sliko. Izdelkov te ure ni potrebno pošiljati po mailu. Če imaš možnost, lahko zraven natisneš tudi mesto in ga prilepiš v zvezek zraven dialogov, da si boš bolje zapomnil.

Naknadno pripenjam posnetke dialogov tudi sem.

Prvi dialog:

Drugi dialog:

Tretji dialog:

MY TOWN PROJECT

Ta teden boste doma v okviru ur angleščine (TJA) in likovne umetnosti (LUM) izdelali svoje idealno mesto. Izbrali si boste ime mesta, stavbe, ki bi jih radi imeli v njem – ne pozabite tudi na stavbe, ki so nujno potrebne za življenje – jih umestili na velik debelejši list, kot vidite na spodnji sliki in nato svoje mesto tudi opisali – kje stoji kakšna stavba in kaj v teh stavbah lahko počneš ali kupiš. Ob koncu tedna boste svoje mesto fotografirali, ga opisali in vse skupaj poslali na moj elektronski naslov katarina.pegam@os-igroharja.si

ČETRTEK, 19. MAREC – 3. URA PROJEKTA

Včeraj si izdelal maketo svojega idealnega mesta. Če danes še nisi popolnoma zadovoljen z izgledom, ga dopolni, kaj doriši, pobarvaj. Potem pa v svoj šolski zvezek napiši opis svojega mesta po zgledu, ki je v Brihtni glavci, na str. 52. Zadnja domača naloga je bila tudi opis Škofje Loke. Spodaj prilagam primer takega opisa. Na enak način opiši svoje idealno mesto in skupaj s sliko svoje makete pošlji na moj elektronski naslov. Bodi lepo in stani zdrav. učiteljica Katarina

OPIS MESTA – ŠKOFJA LOKA Our small town is Škofja Loka. Naše majhno mesto je Škofja Loka. There is a castle on the hill. There are many shops and a shopping centre. There is a post office next to the bus station. There is a church opposite the supermarket Nama. There is our school next to the kindergarten. There is a playground behind our school and a car park in front of the school. There are three schools on the right side of the street. There is also a railway station in Škofja Loka. You start at the bus station and go straight ahead. When you come to the roundabout, you go straight ahead, past Mercator supermarket and at the end of the road, there is a railway station on the left side of the street.

SREDA, 18. MAREC 2020 – 2. URA PROJEKTA

V ponedeljek si izbral stavbe za svoje mesto in jih izdelal. Danes pripravi velik trši list ali več listov in jih zlepi skupaj. Nariši svoje mesto, prilepi izdelane hiške in vse lepo pobarvaj. Ne pozabi na ceste, parke, promet. Svoje mesto poimenuj in ime napiši na izdelano maketo. Ko si zadovoljen z izgledom svojega mesta, ga poslikaj. Sliko boš konec tedna z opisom – za katerega bom dala navodila jutri – poslal na moj elektronski naslov. Če tega ne znaš še sam, prosi starše, da ti pomagajo. Maketo shrani in je ne zavrzi. Ko boste prišli nazaj v šolo, bomo naredili razstavo vaših idealnih mest.

PONEDELJEK, 16. MAREC 2020 – 1. URA PROJEKTA

  • Preberi še enkrat seznam stavb v zvezku in izberi stavbe za v svoje mesto.
  • Izmisli si naslov
  • Izdelaj hiške – uporabiš lahko papirnate škatle od čaja, riža, makaronov, zdravil, itd. in jih pobarvaš ali oblepiš s papirjem – ne pozabi na lastnosti stavb (streha, okna, vrata)
  • Lahko uporabiš modele v priponki – jih natisneš, izstrižeš, pobarvaš in zlepiš.

modeli_papir_hiš

To je za danes vse….nadaljujemo v sredo. Lepo se imej in uživaj v izdelavi.

učiteljica Katarina

(Skupno 1,650 obiskov, današnjih obiskov 6)
Dostopnost