Skoči na glavno vsebino
Select Page

Angleščina

Pozdravljeni učenci 5. a in b razreda. Naj tej strani boste v prihodnje dobili vsa navodila, vse dokumente in povezave do spletnih strani, ki jih boste potrebovali za svoje delo doma. Če boste imeli kakšno vprašanje zame, mi lahko pišete na spodaj omenjeni službeni naslov ali pa kar preko eAsistenta. Bodite in ostanite zdravi in upam, da se kmalu vidimo v  učilnici.

ENAJSTI TEDEN – 25. 5. do 29. 5. 

ČETRTEK, 28. 5. – 3. ura

Pozdravljeni, petošolci.

Danes si bomo ogledali pripomočke, ki jih uporabljamo pri opravljanju različnih poklicev. Vse pripomočke vam pokažem in povem v tem videu.

Besede si zapišite v zvezek in jih narišite s pomočjo tega dokumenta OCCUPATIONS_PREDMETI.

Zatem rešite še stran 75 v Brihtni glavci, kjer boste reševali uganke in postavili besede v pravilni vrstni red.

Če želite, si lahko ogledate še zabaven video, v katerem nastopata Steve in Maggie.

Lep konec tedna in se vidimo v ponedeljek!

učiteljica Katarina

SREDA, 27. 5. – 2. ura

Pozdravljeni.

Danes začenjamo novo snov – poklici (Occupations). Za začetek si poslušajte tole pesem in si poskusite zapomniti čimveč poklicev, ki jih v njej vidite.

Potem si oglejte tale video, za vsakim poklicem, ki ga povem, ustavite in izgovorite besedo. Potem pa si v svoj zvezek prepišite pod naslov Occupations poklice iz wordovega dokumenta: Occupations_poklici besede.

Za dodatno utrjevanje besed pojdite sem (quizlet).

Lepo sredo še naprej!

učiteljica Katarina

PONEDELJEK, 25. 5. – 1. ura

Pozdravljeni, petošolci v zadnjem tednu maja.

Danes bomo še malce ponavljali dejavnosti tekom dneva in ure. V Brihtni glavci na str. 72 boste pod nalogo 4 prebrali besedilo, v katerem se o svojem najljubšem dnevu govori John. Najprej boste v besedilo vstavljali  podane besede obarvane z modro, potem pa dopolnili povedi, ki se nanašajo na to besedilo. Na strani 73 pa boste v nalogi 5 s pomočjo podane tabelce odgovorili na vprašanje What do you do at_______?, kar pomeni – Kaj počneš ob določeni uri?

Obe nalogi ob koncu reševanja preverite z rešitvami, ki ste jih shranili doma v začetku leta.

Naslednjič pa sledi nova snov – poklici (occupations).

Lep ponedeljek še naprej!

učiteljica Katarina

DESETI TEDEN – 18. 5. do 22. 5.

ČETRTEK, 21. 5. – 3. ura

Danes boste najprej odprli svoje šolske zvezke, nato pa Sarah’s day – ura_stavki_brez rešitev. V tem dokumentu imate opis dneva osebe po imenu Sarah. Vaša naloga je, da razstrižete učni list na mestih, kjer so narisane škarje. Potem razvrstite povedi k ustrezni uri in vse skupaj prilepite v šolski zvezek. Naslednja vaša naloga je, da vzamete rdečo barvico in pobarvate končnice -s v vseh povedih. Primer: She plays with her friends at ten past eleven. She gets up at ten to eight.

Za konec ure pa opišite na enak način še dan enega svojega družinskega člana (mami, atija, brata ali sestre) in prav tako na koncu pobarvate končnice.

Ne pozabite na jutrišnji govorni nastop. Vse skupine in ure imate zapisane na MTeams, prav tako kriterije, po katerih ocenjujem. Dobro se pripravite.

Lep četrtek še naprej!

učiteljica Katarina

SREDA, 20. 5. – 2. ura

Danes odprite Brihtne glavce na str. 69 in 70, ter rešite naloge na teh dveh straneh. Poleg tega utrjujte in ponavljajte govorni nastop.

Naj na tem mestu še enkrat omenim, da so skupine in ure nastopa objavljene na MTeams, prav tako pa tudi kriteriji, po katerih bom ocenjevala.

Ne pozabite tudi na videokonferenco, ki jo bomo imeli v četrtek, 21. maja ob 10.00 (5A) in 10.30 (5B).

Lep dan še naprej!

učiteljica Katarina

PONEDELJEK, 18. 5. – 1. ura

Pozdravljeni, petošolci v novem tednu.

V tem tednu boste imeli malce manj dela, saj se pripravljate na govorni nastop, ki ga boste imeli v petek. Zato boste danes za ponavljanje besedišča o šolskih predmetih rešili le tale kratek učni list school-subjects_UL2. Kdor nima tiskalnika, naj napiše v zvezek samo rešitve pri 1. nalogi in povedi pri zadnjih dveh nalogah.

Lep ponedeljek še naprej!

učiteljica Katarina

DEVETI TEDEN – 11. 5. do 15. 5

ČETRTEK, 14. maj – 3. ura

Danes bomo ponovili in utrdili izraze za šolske predmete. Vse vam bom razložila v tem videu. Ponovili bomo izgovorjavo besed za šolske predmete. Video lahko vmes ustavljate in ponovite za mano besede za šolske predmete. Prav tako pa vam bom razložila, kako boste rešili tale učni list: School subjects_exercises

Zdaj pa veselo na delo in se vidimo in beremo spet v ponedeljek.

učiteljica Katarina

SREDA, 13. maj – 2. ura

V naši 2. uri bomo spoznali šolske predmete. Prepišite jih v svoje zvezke, potem pa s pomočjo angleških izrazov za predmete naredite svoj urnik. V pomoč vam je SCHOOL SUBJECTS_ZAPIS, kjer imate naštete vse predmete in tudi urnik, ki ga lahko natisnete in izpolnite. Če nimate tiskalnika, lahko naredite prav tak urnik sami – vse kar potrebujete je ravnilo, svinčnik in barvice.

Potem vas zopet vabim na quizlet, kjer si oglejte sličice za vsak predmet (lahko si jih tudi narišete k svojim zapisanim predmetom v šolskem zvezku) in poslušajte izgovorjavo pod zavihkom Spell – tam v prvi vrsti tudi natipkate besedo, ki jo slišite.

Lepo bodite in ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

PONEDELJEK, 11. maj – 1. ura

Pozdravljeni petošolci.

Upam, da ste imeli lep konec tedna. Današnja ura bo namenjena ponavljanju.

Najprej boste v Brihtni glavci rešili stran 67, kjer boste prebrali besedilo o Tomu in dogovorili na vprašanja.

Potem boste za strani 68 pogledali, kaj vse ste se naučili v enoti 6. Pojdite čez vse cilje in ocenite, kako dobro je vaše znanje. Znate povedati vse na seznamu? Znate to tudi zapisati? Potem izpolnite slovarček z besedami, ki so vam najtežje, če takih ni, pa tiste, ki so vam najljubše. Vse besede prepišite tudi v svoj slovarček (na drugi strani zvezka) in besede vadite – v 3. stolpec še enkrat napišite angleško besedo.

Za dodatno vajo besedišča TV programmes, sem vam pripravila vajo na quizletu. Če se še niste vpisali, se vpišite, saj je brezplačno. Poleg tega si boste z vajami hitreje zapomnili novo besedišče.

Lepo bodite in ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

 

OSMI TEDEN – 4. 5. do 8. 5.

ČETRTEK, 7. maj – 3. ura

Pozdravljeni v zadnji uri ta teden.

Danes bomo vadili novo besedišče za televizijo. Najprej si natisnite UL What do you like watching on TV_slušno_pisno_UL, kamor boste reševali vaje. 1. stran se nanaša na spodnja dva posnetka. Štirje otroci se pogovarjajo o televizijskih programih, kaj radi gledajo in česa ne. Glede na njihov pogovor boste v tabelah označili kaj gledajo in česa ne. Potem boste dopolnili povedi o teh otrocih. Posnetke poslušajte večkrat in seveda vmes lahko ustavljate.

Juliet and Frank

Angela and Fred

Na 2. strani učnega lista so naloge, s pomočjo katerih boste vadili govor. Prosili boste svojo družino, da sodeluje z vami, postavljali vprašanja in njihove odgovore beležili v tabeli. Potem pa s podatki dopolnili povedi.

V nadaljevanju pa prilagam navodila za zadnjo ustno oceno. Vse v zvezi z izdelkom in govornim nastopom pa vam bom razložila na MTeams, ko se boste dobili s svojo razredničarko.

ZADNJA USTNA OCENA 5_2019_20

Lep sončen dan vam želim in ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

SREDA, 6. maj – 2. ura

Kot sem vam že v ponedeljek napisala, se bomo danes začeli učiti besedišče nove teme – televizija.

Oglejte si video z novim besediščem o televiziji. Slišali boste razlago in izgovorjavo. Potem si v svoje šolske zvezke naredite zapis. Lahko je v obliki miselnega vzorca ali pa po alinejah – vsaka fraza v svojo vrstico. Lahko si zraven vsakega programa za lažje pomnenje narišete sliko – kot sem jo jaz ali pa ime oddaje, ki jo gledate.

Dokument TELEVISION_vocabulary za zapis v zvezek.

Potem odprite svoje Brihtne glavce in rešite str. 66.

Lep dan še naprej in ostanite zdravi.

učiteljica Katarina

PONEDELJEK, 4. maj – 1. ura

Pozdravljeni, petošolci. Upam, da ste imeli lepe počitnice in ste si nabrali novih moči za zadnji del šolskega leta. V tem tednu bomo najprej malo ponovili snov za nazaj, potem pa se bomo lotili verjetno vam zelo zanimive teme – gledanje televizije, televizijskih vsebin, programov, kanalov, itd.

V današnji uri bomo malce ponovili dejavnosti v prostem času in se pogovarjali o tem, kaj počnete vi in vaša družina med vikendi.

Najprej si natisnite What do you do in your free time or at weekends_prilagojen, potem pa odprite povezavo do posnetka, na katerem otroci govorijo, kaj radi počnejo v prostem času. Če nimate tiskalnika, lahko naloge rešujete v šolske zvezke, kamor pri nalogi 1 in 2 zapišete samo rešitve, pri zadnjih dveh nalogah pa napišete cele povedi.

Pri reševanju 2. naloge vam bo pomagalo, če pri vsakem otroku posnetek ustavite in seveda, da poslušate večkrat. Lahko si zopet pomagate z angleškimi podnapisi.

Pri nalogi 3 boste svoje družinske člane spraševali, kaj pa oni radi počnejo ob koncu tedna. Zapišite odgovore v razpredelnico.

Pri zadnji nalogi boste pisali o sebi.

Rešene naloge preglejte z rešitvami What do you do in your free time or at weekends_prilagojen_rešitve in popravite napake – predvsem bodite pozorni na končnico -ing.

To je za danes vse. Naslednjič pa – televizija!

Lep preostanek ponedeljka vam želim.

učiteljica Katarina

ŠESTI TEDEN –  20. april do 24. april

ČETRTEK, 23. april – 3. ura

Pozdravljeni, učenci!

Danes pa nas čaka malce bolj sproščena ura – saj smo tik pred počitnicami! Juhuhu! (Se strinjate?)

Spoznali bomo eno živalco in njen teden. Sem skoraj sigurna, da ste to knjigo v slovenščini že prebrali. Danes pa si boste ogledali kratek risani film, zraven pa rešili The very hungry caterpillar_UL. Za lažje reševanje nalog si najprej oglejte cel film. Potem pa pojdite še enkrat od začetka in pri vsaki nalogi ustavljajte video, da boste zapisali odgovore. Besede za hrano poznate, prav tako besede za dni v tednu – naj vas tukaj še enkrat opozorim, da se v angleščini dnevi in meseci pišejo z veliko začetnico.

Za lažje razumevanje in reševanje si lahko v orodni vrstici videa vključite podnapise v angleščini (CC). Video si pa lahko ogledate kolikokrat si pač želite ali morate, da rešite naloge.

Upam, da vam bo všeč. Zdaj pa veselo na delo, potem pa…..počitnice!

Uživajte, odpočijte si in ostanite zdravi.

učiteljica Katarina

SREDA, 22. april – 2. ura.

Nadaljujemo v Brihtni glavci, na str. 64 in 65.

V nalogi 6 boste za vsak dan napisali eno dejavnost in poved o dejavnosti. Lahko uporabite tudi uro, ni pa nujno.

V nalogi 7 povežite med sabo ustrezne kose povedi in sestavite 4 smiselne povedi.

V nalogi 8 pa naši prijatelji govorijo o tem, kako preživljajo svoje nedelje. Njihove dejavnosti so prikazane s sličicami. Vaša naloga je, da jih ustrezno vstavite v besedilo v njihovih oblačkih.

Obe rešeni nalogi fotografirajte in mi jih do petka, 24. aprila pošljite na službeni naslov katarina.pegam@os-igroharja.si.

Lepo bodite in se vidimo jutri!

učiteljica Katarina

PONEDELJEK, 20. april – 1. ura

Pozdravljeni, učenci 5.r.

Hvala vam za vse oddane naloge, kjer ste opisali My day. Vsakemu posebej sem odpisala in pohvalila, kar je bilo dobro, a tudi opozorila na napake. Tisti, ki ste mi poslali čez vikend, boste dobili odgovor tekom današnjega dne. Tiste, ki pa še niste oddali, pa prosim, da to storite čim prej. Upam, da ste v prejšnji uri vsi vadili izražanje ure v angleščini do te mere, da to zdaj obvladate.

Danes boste kar nadaljevali v Brihtni glavci na str. 63 in v svoj zvezek opisali svoj teden – glede na to, da je v teh časih dan podoben dnevu, da ni treningov, vožnje v šolo itd. se spomnite, kako bi bilo, če bi vaš teden potekal normalno. Za vsak dan napišite 4 povedi. Uporabite seveda tudi uro.

Povedi sestavite na sledeč način (primeri so iz BG): On Mondays, I go svwmming at 7 o’clock in the morning. I use the internet after lunch at about half past two. Then I do my homework and I play computer games at around half past seven in the evening.

Seveda boste vi napisali svoje dejavnosti, ki jih počnete v normalnih okoliščinah.

Za danes dovolj. Se pa spet beremo v sredo. Lep teden vam želim.

učiteljica Katarina

PETI TEDEN – 14. april do 17. april

ČETRTEK, 16. april – 2. ura

Tudi danes vam bom potek ure in vašega dela razložila v videu.

Za delo pa boste potrebovali tudi svoj zvezek, učni list Time in pa Brihtno glavco.

Vadili boste pa tukaj.

No, pa je spet teden naokoli. Ta teden vam ni potrebno ničesar pošiljati na moj naslov. Imejte lep dan še naprej in uživajte za konec tedna.

učiteljica Katarina

SREDA, 15. april – 1. ura

Danes si boste najprej ogledali kar video, v katerem sem vam vse razložila in povedala, kaj morate narediti.

2. Prilagam povezavo do posnetka za slušno razumevanje in UL What do you like doing, ki se nanaša na ta posnetek.

3. V Brihtni glavci (kot ste slišali) rešite naloge na straneh 60 in 61.

ČETRTI TEDEN – 6.april do 10. april

Pozdravljeni, učenci. Ta teden bomo imeli eno uro manj, ena od obeh ur pa bo bolj praznično obarvana – a lepo po vrsti.

ČETRTEK, 9. april – 2. ura

Današnja ura bo obarvana malce praznično. Spoznavali bomo navade praznovanja Velike noči v Veliki Britaniji.

Najprej si oglejte video Easter in Great Britain.

Potem si za osvežitev preletite 5.r-easter-in-britain kjer so zapisane glavne značilnosti.

Tvoj naslednji izziv je kahoot kviz – Pa poglejmo, koliko si si zapomnil.

Za konec pa še vaša naloga, ki je ni potrebno pošiljati na moj naslov. Če pa želite, lahko pošljete tako povedi kot sliko vašega lova na pirhe. Have fun!

Lepe praznične dni vam želim.

učiteljica Katarina

SREDA, 8. april – 1. ura

Prejšnji teden smo ponovili dneve v tednu, danes pa boste s pomočjo dejavnosti tekom dneva ponovili uro, naučili pa se boste še nekaj novih besed za dejavnosti.

Najprej boste poslušali

in rešili Nancy_the dentist_her daily routine_reading_listening povezano s posnetkom. Če nimate doma tiskalnika, si zapišite samo rešitve v zvezek – Povedi z manjkajočimi podatki pa naj bodo cele.

Zdaj si oglejte Daily activities_zapis za aktivnosti tekom dneva in jih prepišite v svoj zvezek. Te aktivnosti lahko vadite na quizletu, na povezavi https://quizlet.com/499334582/daily-activities-5th-grade-flash-cards/

Za zaključek po urah opišite enega od svojih dni in uporabite dejavnosti s seznama. Zapis za svoj dan mi pošljite v roku 1 tedna – do naslednje srede, 15. aprila.

Ostanite zdravi, imejte se lepo in se beremo spet jutri.

učiteljica Katarina

TRETJI TEDEN – 30. marec do 3. april

Pozdravljeni, učenci! Zelo sem zadovoljna z vašim delom do sedaj. Kar tako naprej. Upoštevajte navodila staršev, ki vam želijo pomagati in se trudijo z vami. Lep teden vam želim in ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

ČETRTEK, 2. 4. – 3. ura

V tej uri bomo ponovili dni v tednu.

1. Poglejte si DAYS OF THE WEEK – zapis v zvezek, prepišite dni (lahko tudi narišete gosenico, če želite) in odgovorite na vprašanja . (beseda yesterday pomeni včeraj, beseda tomorrow pa jutri – pa saj verjetno vse to zdaj že veste)
2. Vprašajte družinske člane: What’s your favourite day? (Kateri je tvoj najljubši dan?) In seveda za vsakega napišite vprašanje in odgovor.
3. Rešite Days_of_the_week_UL in ga prilepite v zvezek – če ne morete natisniti, napišete samo rešitve v zvezek.
4. Za zaključek lahko vadite angleške besede za dneve s pomočjo naslednje interaktivne vaje  – link spodaj

5. Za vajo živalskih delov telesa pa vas čaka že nova vaja na quizletu – PRIDNO VADITE, saj bo čez čas prišel iz istih besed tudi test. https://quizlet.com/499332691/animal-body-parts-5th-grade-flash-cards/?new

Če si ne moreš ogledati vseh sličic, se vpiši na Quizlet. Navodila so spodaj…čeprav gre za drugo zbirko kartic, klikneš na iste ukaze.

 

PONEDELJEK, 30. 3. – 1. URA

Danes boste reševali TEST 2 v Brihtni glavci na straneh 56 in 57 in ugotovili, koliko znate. Rezultate preverite z rešitvami in naredite popravo.

SREDA, 1. 4. – 2. URA

Danes boste reševali TEST 2 v Brihtni glavci na straneh 58 in 59 in ugotovili, koliko znate. Rezultate preverite z rešitvami in naredite popravo. Stran About me pa fotografirajte in pošljite na moj službeni elektronski naslov. Če imate pa možnost in čas, pa ga lahko natipkate in pošljete v wordovem dokumentu. Preden fotografijo pošljete, preverite, da se vaš zapis dobro vidi in bom lahko prebrala, kar ste napisali.

Za vajo pa lahko rešite novo interaktivno vajo za ponavljanje živalskih delov telesa.

https://quizlet.com/499332691/animal-body-parts-5th-grade-flash-cards/?new

DRUGI TEDEN – 23. marec do 27. marec

Pozdravljeni učenci! Najprej naj vas pohvalim za vaše delo prejšnji teden. Vsak od vas se je potrudil po najboljših močeh in vsakemu, ki mi je poslal pošto, bom odgovorila. Če kdo od vas še zaključuje projekt in piše opis mesta, seveda lahko pošlje naknadno.

Želim vam lepe in hkrati delavne dni, da vam ne bo dolgčas…in seveda…ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

ČETRTEK, 26. 3. – 3. ura

Pozdravljeni, učenci. Upam, da so vam dialogi včeraj dobro šli. Nekaj sem jih že dobila, druge pričakujem do petka. Danes pa boste imeli malo manj dela. Preberite si v zvezku še enkrat vso snov, ki se nanaša na mesto. Potem odprite Brihtno glavco na strani 55 in si preberite cilje – znate v zvezi z mestom vse to? Kar vam ne gre še najbolje, ponovite. Spodaj zapišite besede, ki si jih težko zapomnite, jih prevedite, nato pa oboje prepišite v svoje slovarček na drugi strani zvezka. Spodaj pa imate še povezavo do zabavne interaktivne igre, s katero boste ponavljali imena stavb v mestu na različne načine.

Poizkusite in mi poročajte, če vam je všeč, pa bom naredila še kaj podobnega.

https://quizlet.com/498566989/town-5th-grade-flash-cards/

Lepo bodite in ostanite zdravi!

učiteljica Katarina

SREDA, 25. 3. – 2. ura

Pozdravljeni, učenci. Predlagam, da si najprej preberete še enkrat snov prejšnje ure. Potem odprite Brihtno glavco in rešite str. 53 – na tej strani so povedi, v katerih se skrivajo napake. Popravi povedi tako, da bodo slovnično pravilne. Ponekod je več možnosti. Preveri sam z rešitvami. Potem pojdi na str. 54, kjer imaš sliko nekega mesta. Opiši ga tako kot od tebe zahtevata zelena kvadratka. Potem pa s pomočjo te slike sestavi 2 podobna dialoga, kot si jih imel prejšnjo uro – giving directions – jih zapiši v Wordov dokument in pošlji na moj službeni mail do petka, 27. 3. Ne pozabi napisati pred dialogoma, kje v mestu stojiš, da se boš lažje orientiral, jaz pa bom lažje sledila tvojemu zapisu.

Bodi lepo in ostani zdrav.

učiteljica Katarina

Ponedeljek, 23. marec – 1. ura

V tem tednu bomo najprej ponovili snov, ki smo jo že delali pred preverjanjem znanja – kako nekomu pokažemo in povemo smer do neke stavbe v mestu. Odpri PPT – Giving directions_ponavljanje in utrjevanje5ab in v prvih petih drsnicah ponovi snov – oglej si video, preveri zapis v svojem zvezku in popravi napake (če jih seveda imaš). V naslednjih 3 drsnicah imaš sliko mesta in zraven posnetek dialogov – sledi navodilom. V zadnjih dveh drsnicah imaš prav tako 2 dialoga, ki ju prepiši v zvezek in dopolni glede na sliko. Izdelkov te ure ni potrebno pošiljati po mailu. Če imaš možnost, lahko zraven natisneš tudi mesto in ga prilepiš v zvezek zraven dialogov, da si boš bolje zapomnil.

Naknadno pripenjam posnetke dialogov tudi sem.

Prvi dialog:

Drugi dialog:

Tretji dialog:

MY TOWN PROJECT

Ta teden boste doma v okviru ur angleščine (TJA) in likovne umetnosti (LUM) izdelali svoje idealno mesto. Izbrali si boste ime mesta, stavbe, ki bi jih radi imeli v njem – ne pozabite tudi na stavbe, ki so nujno potrebne za življenje – jih umestili na velik debelejši list, kot vidite na spodnji sliki in nato svoje mesto tudi opisali – kje stoji kakšna stavba in kaj v teh stavbah lahko počneš ali kupiš. Ob koncu tedna boste svoje mesto fotografirali, ga opisali in vse skupaj poslali na moj elektronski naslov katarina.pegam@os-igroharja.si

ČETRTEK, 19. MAREC – 3. URA PROJEKTA

Včeraj si izdelal maketo svojega idealnega mesta. Če danes še nisi popolnoma zadovoljen z izgledom, ga dopolni, kaj doriši, pobarvaj. Potem pa v svoj šolski zvezek napiši opis svojega mesta po zgledu, ki je v Brihtni glavci, na str. 52. Zadnja domača naloga je bila tudi opis Škofje Loke. Spodaj prilagam primer takega opisa. Na enak način opiši svoje idealno mesto in skupaj s sliko svoje makete pošlji na moj elektronski naslov. Bodi lepo in stani zdrav. učiteljica Katarina

OPIS MESTA – ŠKOFJA LOKA Our small town is Škofja Loka. Naše majhno mesto je Škofja Loka. There is a castle on the hill. There are many shops and a shopping centre. There is a post office next to the bus station. There is a church opposite the supermarket Nama. There is our school next to the kindergarten. There is a playground behind our school and a car park in front of the school. There are three schools on the right side of the street. There is also a railway station in Škofja Loka. You start at the bus station and go straight ahead. When you come to the roundabout, you go straight ahead, past Mercator supermarket and at the end of the road, there is a railway station on the left side of the street.

SREDA, 18. MAREC 2020 – 2. URA PROJEKTA

V ponedeljek si izbral stavbe za svoje mesto in jih izdelal. Danes pripravi velik trši list ali več listov in jih zlepi skupaj. Nariši svoje mesto, prilepi izdelane hiške in vse lepo pobarvaj. Ne pozabi na ceste, parke, promet. Svoje mesto poimenuj in ime napiši na izdelano maketo. Ko si zadovoljen z izgledom svojega mesta, ga poslikaj. Sliko boš konec tedna z opisom – za katerega bom dala navodila jutri – poslal na moj elektronski naslov. Če tega ne znaš še sam, prosi starše, da ti pomagajo. Maketo shrani in je ne zavrzi. Ko boste prišli nazaj v šolo, bomo naredili razstavo vaših idealnih mest.

PONEDELJEK, 16. MAREC 2020 – 1. URA PROJEKTA

  • Preberi še enkrat seznam stavb v zvezku in izberi stavbe za v svoje mesto.
  • Izmisli si naslov
  • Izdelaj hiške – uporabiš lahko papirnate škatle od čaja, riža, makaronov, zdravil, itd. in jih pobarvaš ali oblepiš s papirjem – ne pozabi na lastnosti stavb (streha, okna, vrata)
  • Lahko uporabiš modele v priponki – jih natisneš, izstrižeš, pobarvaš in zlepiš.

modeli_papir_hiš

To je za danes vse….nadaljujemo v sredo. Lepo se imej in uživaj v izdelavi.

učiteljica Katarina

(Skupno 6.542 obiskov, današnjih obiskov 1)

Orodna vrstica za dostopnost