Pozdravljeni, spoštovani starši učencev 3. razreda.
Danes bi se vam želela zahvaliti za sodelovanje v času šolanja na daljavo. Hvala vam za vse poslane fotografije, posnetke in sporočila. Tak način dela je bil za vse nas poseben izziv, a smo ga zmogli. Učenci so v tem času pridobili precej novega znanja in prav je, da ste na to ponosni. Je pa res, da se vse to znanje pridobi le s trudom, zato je prav, da svoje otroke tudi pohvalite za opravljeno delo. BRAVO TRETJEŠOLCI. Od ponedeljka naprej se bomo srečevali v šoli pri pouku, zato prosim, da prinesejo bralni blokec s seboj v šolo, saj bomo z izdelovanjem in vajo branja nadaljevali pri pouku. Domov ga ne bodo odnašali. Informativno pripenjam priponki strani, ki nas še čakajo: 13-16-pages in 17-20-pages A kot sem že zapisala-to ni več delo za doma, pač pa bomo to izdelali v šoli, zato ne tiskajte. Lepo vas pozdravljam, učencem pa želim prijeten prihod nazaj v šolo.
učiteljica Mihela
14. UČNA URA: sreda, 13. 5. 2020
Delo današnje ure angleščine se nahaja tukaj: 14-ucna-ura_Animals and their homes.docx
Bralni blokec, strani 9-12: 9-12-pages
Hvala staršem, ki ste mi že sporočili, kako poteka izdelava in branje bralnega blokca pri vašem otroku. Prosim tudi ostale starše, ki tega še niste storili, da kratko odgovorite, tudi če vse poteka dobro. Še posebej vas prosim za sporočilo, če so morda kje težave ali nejasnosti. Tako bomo lažje pričeli z delom v prihodnjem tednu. Hvala.
Nekaj staršev je danes izrazilo skrbi zaradi količine besedišča. Besedišče v LOOM prispevku je namenjeno razlagi (saj učencem ne morem pokazati učnih pripomočkov, igrač, slikovnih kartic…). Namenjeno je temu, da učenec s pomočjo prikazanega besedišča lažje izbere in dobi idejo, kaj bi zapisal v svoj blokec. Naj učenci ne bodo obremenjeni s količino besedišča, saj je namenjeno raziskovanju, branju, izbiranju.
Uredila sem tudi pošiljaje rezultatov reševanja živih učnih listov Liveworksheets. Upam, da bo delovalo. (Tudi učitelji se učimo.) 🙂
13. UČNA URA: ponedeljek, 11. 5. 2020
Pozdravljeni v novem tednu. Prosim, da mi vsi učenci (oz. starši) sporočite, kako poteka izdelovanje in branje bralnega blokca. Poteka dobro ali so morda kje kakšne težave?
Danes pripenjam tudi list Prazna stran bralnega blokca. Ni potrebno, da učenec že danes oblikuje čisto svojo stran (v angleščini seveda), naj razmisli, si vzame čas in ko bo pripravljen, oblikuje listič z vsebino, ki mu je všeč. Ko bom objavila zadnje strani bralnega blokca, bo ta dokument še enkrat objavljen. Tokrat pa bolj za razmislek. (:
Današnja učna ura: 13-ucna-ura_Me and my family
- Govorni oblački (k točki 3. delo v zvezek): Govorni-oblacki
- Bralni blokec, strani 5-8: 5-8-pages
- Bralni blokec-prazne strani (oblikuješ vsaj 1 listič po svoje, stran naj bo zadnja v blokcu): Prazne-strani.docx
12. UČNA URA: sreda, 6. 5. 2020
Nadaljujemo z izdelavo bralnega blokca in spoznajmo celine sveta. 12-ucna-ura_CONTINENTS
Bralni blokec: 1-4_pages ali 1-4page-
Glede na obvestilo o nedostopnosti učnih listov, pripenjam še v tej obliki. Izberete: label-continents ALI tega label-with-word-box
11. UČNA URA: ponedeljek, 4. 5. 2020
Pozdravljeni. Učno uro za danes lahko najdete tukaj: 11-ucna-ura_BRALNI-BLOKEC
Prve strani bralnega blokca pa tukaj: COVER-page2020
PRVOMAJSKE POČITNICE
10. UČNA URA: sreda, 22. 4. 2020 Town mouse & Country mouse
Danes pa poglejmo mišjo pojedino: 10-UCNA-URA-3r
- Učenci, ki nimate tiskalnika, rešujete naloge ustno ali v dokument na računalniku. V zvezek zapišete le povedi iz priloge (3. naloga).
- Prosim, pošljite mi fotografijo rešene 3. naloge na e-naslov: mihela.kokelj@os-igroharja.si
9. UČNA URA: ponedeljek, 20. 4. 2020 Town mouse & Country mouse
Hello! V dokumentu preverite učno snov za danes. Za pomoč prilagam dva posnetka, ki ga poslušajte po navodilih v dokumentu: 9-UCNA-URA_3r
Have a nice day! Bye bye
8. UČNA URA: SREDA, 15. 4. 2020 It`s spring!
Pozdravljeni. Upam, da ste lepo preživeli praznike. Prilagam rešitve učnih listov prejšnje učne ure:
Bunny-prepositions-resitve easter-crossword-resitve
Učenci naj vadijo in utrjujejo predloge IN-ON-UNDER s pomočjo tega učnega lista: Where is the mouse?
Današnja učna ura se nahaja na povezavi: 8-UCNA-URA-3r
V navodilih vas starše prosim, da mi pošljete fotografijo 3. naloge, ki jo bodo učenci zapisali v zvezek. Hvala.
Želim vam lep dan.
7. UČNA URA: SREDA, 8. 4. 2020 – HAPPY EASTER (Velika noč)
Hello! How are you?
“What is the weather like?” Se še spomniš tega vprašanja? Znaš odgovoriti?
Nekateri starši ste mi že pridno pošiljali domače naloge (vremensko poročilo za en teden-Weather report), pa tudi druge izdelke vaših otrok. Hvala. Prosim tudi ostale starše, če mi lahko pošljete izdelke vaših otrok, da vidim, kako zmore reševati naloge. Posredovani material pa služi tudi kot dokazno gradivo o delu vašega otroka. S tem tednom končujemo že 4. teden izobraževanja na daljavo, zato je prav, da dobim vsaj en odziv oz. povratno informacijo.
Bližajo se velikonočni prazniki in kot bi mignil bomo barvali pirhe. Oglej si najprej velikonočno pesmico Easter basket.
Verjamem, da so ti hecne zgodbice všeč, zato sem eno izbrala. KLIK.
Kaj boš pripravil v velikonočno košarico? V naslednjem posnetku ti predstavljam mojo velikonočno košarico. Sedajle izgleda nekoliko otroško, ko jo bom pa napolnila z velikonočnimi jedili, bo pa čisto drugačna. Te zanima, kaj je trenutno v njej? KLIKNI in dobro poslušaj, kajti besedice, ki jih predstavljam v posnetku so za tvoje znanje angleščine zelo pomembne. Tri od njih si boš poskusil za vedno zapomniti.
Poglejva katere so te tri besede-pravimo jim predlogi: IN-ON-UNDER Prepričana sem, da boš sedaj znal rešiti učni list Where-is-the-bunny. Pomagaj si s posnetkom. Če nimaš možnosti tiska, preriši sličico in zraven zapiši pravilni odgovor.
Rešitve naj preverijo starši: Where is the bunny?
- The bunny is in the box.
- The bunny is under the bed.
- The bunny is under the tree.
- The bunny is on the table.
- The bunny is in the basket.
- The bunny is on the bench.
Pripela sem ti še eno križanko EASTER-CROSSWORDS. Rad rešuješ križanke?
DODATNO: Oglej si risanko Peter Rabbit– Easter Special
6. UČNA URA: SREDA, 1. 4. 2020 – THE WEATHER REPORT
Znaš odgovoriti na naslednje vprašanje: “What is the weather like today?”
Zapiši ga v zvezek in se potrudi z odgovorom: “It`s ________ .”
THE WEATHER REPORT:
- Danes si oglej zanimivo vremensko poročilo. Poroča Tiger Tim. vas zanima, kaj se zgodi, ko se utrudi tekati iz enega konca sveta na drugega? Oglejte si: KLIK
- Takole pa so izziv vremenskih poročevalcev sprejeli učenci v Španiji: KLIK
Če bi bili v šoli, bi se tudi vi s pomočjo sošolcev v skupini naučili tako poročati. Ker to žal ni mogoče, se pozabavaj z naslednjim učnim listom: Draw-the-Weather Če ne moreš natisniti učnega lista, povedi prepiši v zvezek in zraven nariši, kaj pomenijo.
- Natisni učni list WEATHER-OBSERVATION (ali nariši podobno tabelo v zvezek-simbolov ni treba prerisovati, ker jih že imaš v zvezku) in opazuj vreme preko celega tedna. Zapiši ime, datum, nariši simbol za vreme za vsak dan v tednu in narisan simbol poimenuj. Starši naj mi izpolnjen učni list pošljejo na e-naslov: mihela.kokelj@os-igroharja.si
Na koncu si spet zapoj in odidi v nov dan: KLIK
***Nekateri starši ste mi poslali že nekaj povratnih informacij, kako se vaši otroci učijo angleščino. Hvala. Hvaležna bi bila tudi ostalim, da mi zapišete, kako se vaš otrok sooča z učno snovjo. Ali ima kakšne težave, morda opažate, da mu zelo dobro gre, morda imate kakšno vprašanje… Vsakršna povratna informacija bo dobrodošla.
DODATNO, NEOBVEZNO (če želiš vaditi branje): Reši naslednji učni list. The-weather-worksheet Reši 1. in 2. nalogo, 3. naloga pa je nekoliko težja… Bo šlo?
5. UČNA URA: PONEDELJEK, 30. 3. 2020 – WEATHER (vreme)
Pozdravljen, dragi učenec, draga učenka! Za nami sta lepa sobota in lepa nedelja, zato bomo danes z veseljem raziskovali vreme. Zate sem pripravila tri aktivnosti:
- OGLED VIDEOPOSNETKOV:
- Pozdravljata te Steve in Maggie in te vabita na potep: KLIK
- Privoščita pa si tudi piknik: KLIK
- Pa še pesmica: KLIK
- The weather for kids
- INTERAKTIVNE VAJE:
- ZAPIS V ZVEZEK: V zvezek zapiši naslov WEATHER, spodaj pa ZAPIŠI besede in ilustriraj: SUNNY, WINDY, CLOUDY, STORMY, FOGGY (megleno), PARTLY SUNNY, RAINY, SNOWY
Na koncu pa si še zapoj in odidi v nov lep dan: KLIK
DODATNO (če želiš vaditi): Živi učni listi, WEATHER-wordsearch
4. UČNA URA: SREDA, 25. 3. 2020
Danes je prav poseben dan. Kaj meniš, zakaj? Seveda, materinski dan je. Zato poslušaj to pesmico.
- Knjige žal ne moremo prebirati v šoli, bo pa doma toliko lepše poslušati: Papper dolls.
- V zvezek zapiši naslov The Paper dolls. Ali najdeš v knjigi na posnetku rimo:
»We are Ticky and Tacky and Jackie the Backie, and Jim with two noses and Jo with the bow!« Poišči jo in izpiši. Če želiš, lahko ilustriraš najljubši prizor iz knjige.
Kako hitro lahko prebereš to kratko rimo? Vadi in se zabavaj, saj je to odlična besedna igra za oblikovanje glasov in izgovarjavo. Morda ti uspe celo bolje kot tvoji mamici ali očku. Če bi mi rad pokazal, kako ti je naloga uspela, prosi starše, da te posnamejo in mi pošljejo tvoj posnetek.
DODATNA NALOGA: Danes je pravi dan, da izdelaš darilce za svojo mamico ali osebo, ki jo imaš rad. Pripravi škarje in prazen list papirja, lahko tudi barvice in flomastre. List zloži v harmoniko in nariši obliko, ki jo želiš imeti. Poslušaj navodila v angleščini in izdelaj punčke iz papirja. Ko jih boš izročil, pa uporabi naslednje besede: »Happy mother`s day. I love you.«
Izdelek lahko fotografirate in fotografijo pošljete na moj e-naslov.
Lepo praznujte.
3. UČNA URA: PONEDELJEK, 23. 3. 2020
Pozdravljen učenec, pozdravljena učenka. Pričenjamo 2. teden pouka na daljavo. Najprej preveri rešitve učnih listov iz prejšnje učne ure s klikom na Graph-it-resitve (spodaj klikni na posnetek, ki ti pomaga pri branju) in Consonant-Digraphs-resitve (klikni tudi na posnetek spodaj). Poslušaj besede in beri naglas tudi ti. Prosim, sporoči mi preko e-pošte ali si brez težav rešil nalogo oz. ali se ti je naloga zdela težka. Lahko tudi fotografiraš svoj izdelek.
Danes pa se boš igral igro Roll-and-read in pri tem vadil glas /i/, ki se zapiše z dvema enakim črkama »ee«. Potreboval boš eno igralno kocko. Dobro je, če imaš sotekmovalca (lahko vas je več), da preverjata drug drugega v branju. Igro natisni in prilepi v zvezek.
Igro igraš tako, da zakotališ kocko, pogledaš število pik na kocki in pri tej številki prebereš prvo besedo v stolpcu ter jo pobarvaš. Če zakotališ šestico, ne pobarvaš nobenega polja, ampak mečeš ponovno. Z igro nadaljuje soigralec. Igro igraš do zapolnitve prvega stolpca. Tisti, ki je prvi zapolnil en stolpec je zmagovalec in za nagrado glasno prebere vse besede v stolpcu. Preveri, če besede bereš pravilno. V posnetku boš slišal stolpec pri številki 1 od spodaj navzgor.
*Če nimaš tiskalnika besede na zvočnem posnetku le poslušaj in beri. Namesto igre, pa v zvezek napiši naslov Sound EE in nariši ter zapiši tri besede iz tega učnega lista. Tree-Bee-Three
DODATNA NALOGA: Spoznaj tudi glasova AI in OA. Kako že zvenita? Klikni tule.
2. UČNA URA: GLASOVI V ANGLEŠČINI
Prejšnjo uro si spoznal precej novih glasov v angleščini. Pomagali ti bodo pri branju angleških besed, saj se večinoma izgovorijo drugače kot zapišejo. Še enkrat si oglej pesmice Jolly songs Digraphs, da utrdiš snov. Potem si oglej še pesmice na naslednjih povezavah (če še malo raziskuješ s starši po spletu, boš našel še več podobnih pesmi, ki so ti lahko v pomoč in utrjevanje): Fun Phonics:
Sedaj si pripravljen, da rešiš učni list consonant-digraph-02i. Natisni ga, reši in prilepi v zvezek. Tvoja naloga je, da s glasovi dopolniš besede. Dopolnjene besede preberi. Če ne moreš natisniti učnega lista, besede prepiši v zvezek in ilustriraj. Ne pozabi zapisati naslova Consonant Digraphs.
Sedaj pa malo težja naloga. Natisni učni list Graph_it Podane besede zapiši v tabelo na ustrezno mesto glede na glas, ki ga vsebuje. Zapisuješ od spodaj navzgor. Ko boš nalogo rešil, lahko razbereš, katerih besed je največ, katerih pa najmanj. Pripoveduj staršem. Stolpce lahko pobarvaš, da boš lažje odčital. Če lista ne moreš natisniti, tabelico narišeš v zvezek. Dobro je, če zraven besede tudi ilustriraš za lažje učenje. Ne pozabi zapisati naslova Graph it!
Vadi branje besed. Poskusi v ritmu, tako kot smo to počeli v šoli.
Kje lahko sproti preverjaš svoje znanje in utrjuješ? Seveda, preko spletnih vaj: klikni! Pa veliko zabave!
Tebe in tvoje starše prosim, če mi lahko preko e maila ali preko eAsistenta sporočite, kako si uspel rešiti naloge, ali razumeš učno snov oz. kje imaš težave. Tako bom lažje izbrala naloge za naslednjo učno uro. Vesela bom tudi, če mi zapišeš, kako se kaj imaš. Z menoj lahko podeliš tudi kakšen zanimiv dogodek, ki se ti je zgodil v tem tednu. Imej se lepo in izkoristi sončne dni. Pri nas se veliko igramo skrivalnice. Poskusi še ti in klikni na posnetek: Hide and seek ali pa ta Hide and see
1. UČNA URA 18. 3. 2020: GLASOVI V ANGLEŠČINI
Do sedaj si pri pouku angleščine spoznal in utrdil že kar precej glasov. V pomoč so ti pesmice: Phonic Dance song in Jolly Songs, ki jih že poznaš.
Danes pa bova spoznala še nekaj posebnih glasov. Za sledeče glasove, potrebujemo v angleščini kar dve črki, da jih zapišemo. Za predstavitev teh glasov in pomoč pri učenju si oglej pesmice:
- Jolly songs Digraphs
- Phonic Digraphs
- Phonemic Awarness
- Za učence z boljšo koncentracijo je zanimiv ogled predstavitve Hunks and Chunks.
Sedaj pa reši učni list CH-SH-WORDS, ki vsebuje vaje za glasove CH /č/ in SH /š/, drugi učni list TH-OO-WORDS pa ti bo pomagal utrditi glasova TH in OO. Če starši ne morejo natisniti učnih listov, prepiši besede v zvezek, z barvo prevleci nove glasove v vsaki besedi in ji nariši mini ilustracijo.
Tako, sedaj pa staršem po vrsti preberi vse besede in pazi na glasove, ki si jih danes osvojil. Tudi branje je zelo pomembna veščina pri tujem jeziku.
*Izziv dneva: Preizkusi znanje svojih staršev. Ali poznajo prevod za vse besede? Preizkusi jih. In ne pozabi jim povedati, koliko točk bi si prislužili. (: Učiteljici pa lahko ta podatek zamolčiš.
18. 3. 2020 DRAGA UČENKA, DRAGI UČENEC.
Ker nisem tvoja razredničarka, se o učenju na daljavo žal nisva pogovarjala. Prav gotovo si se pa pogovarjal s svojo učiteljico ali s starši, ki ti bodo vsak dan sporočili, katere naloge opraviš sam. Ponekod boš pa potreboval tudi njihovo pomoč. Pri delu uporabljaj zvezek za angleščino, če je pa morda ostal v šoli, si pa pripravi bele liste in jih sproti shranjuj v posebni mapi. Pri učenju bodi ustvarjalen.
Zate je najpomembneje, da poslušaš pesmice, zraven prepevaš in se gibaš.
Če starši nimajo možnosti natisniti učnih listov, lahko prepišeš snov v zvezek v obsegu kot ga bom predlagala pri posameznih aktivnostih.
Vem, da zmoreš! Pri učenju ti želim obilo zabave.
Učiteljica angleščine Mihela Kokelj
Kontakt: mihela.kokelj@os-igroharja.si