Skoči na glavno vsebino
Select Page
Posodobitev omrežij LAN na VIZ

Namen projekta je posodobitev Lan omrežij na VIZ, na osnovi pregleda omrežja se naredi načrt in posodopitev omrežja z nadgradnjo aktivne in pasivne opreme na šoli. Več o projektu si lahko preberete na Arnesovi spletni strani

Obvestila

Prilagojen urnik 8. razred

Spoštovani! V sredo, 18. 9. 2024, bodo imeli učenci 6., 7. in 9. razreda športni dan - planinski pohod.Zato bomo imeli za učence 8. a in 8. c ta dan prilagojen urnik, ki si ga lahko ogledate na spodnji povezavi. Prilagojen urnik _8r_pohodi_ŠD_2425 Pripravila Maja...

Športni dan – planinski pohodi

Športni dan 6., 7. in 9. razred – planinski pohodi, sreda, 18. 9. 2024 Vreme bo: razred: OSOLNIK Zbor pred šolo ob 7.45 8.00 odhod avtobusa v Ločnico, povratek pred šolo približno ob 13.00. Z Osolnika se vračamo peš skozi Puštal. razred: BLEGOŠ Zbor pred šolo ob...

Prihajanje učencev v šolo

Obvestilo o času odpiranja vhodov v šolo. Na razredni stopnji učenci prihajajo v Razširjeni program - jutranje varstvo od 6.00 do 7.30 kadarkoli. K uram dejavnosti, ki se pričnejo ob 7.30 pridejo učenci 10 minut pred pričetkom ure, garderobna vrata se odprejo ob 7.20....

RODITELJSKI SESTANEK ZA 5. RAZRED

Spoštovani starši, vabiva Vas na prvi roditeljski sestanek, ki bo v četrtek, 12. septembra 2024, ob 18. uri. Sestanek bo potekal  v matični učilnici ( 5. a v 241, 5. b v 240) v prvem nadstropju....

RODITELJSKI SESTANEK ZA 2. RAZRED

Vabilo Vabimo vas na 1. roditeljski sestanek  2. razred, ki bo v ponedeljek, 9. 9. 2024, ob 18h v učilnicah 2. razredov. Dnevni red: Pregled dela po LDN v šolskem letu 2024/2025 Seznanitev staršev s predpisi, ki urejajo preverjanje in ocenjevanje znanja...

Popravni izpiti za učence 9. razreda 3. rok

Spoštovani! Objavljamo termin za izvedbo popravnega izpita v 3. roku za učence 9. razreda. Učenci se morate k popravnemu izpitu prijaviti v tajništvu šole do vključno četrtka, 5. 9. 2024. Popravni izpiti v 3. roku za učence in učenke bodo potekali po naslednjem...

Urnik za 1. šolski dan

Spoštovani! Objavljamo urnik za 1. šolski dan:    Urnik prvi šolski dan_2425 ter šolske prevoze za prvi šolski dan:      Šolski prevozi_prvi šolski dan_2425  Veselimo se srečanja z učenci in vas lepo pozdravljamo, Maja Doljak, pomočnica...

Dogajalo se je …

Pohod 7.r na Blegoš in 9.r na Ratitovec

V sredo, 18. 9. 2024, smo izkoristili sončno vreme za uspešno izvedbo športnega dne. Učenci 7. razredov so se odpravili na Blegoš, kjer so uživali v prekrasnih razgledih. Vzpon je bil zahteven, a učenci so ga uspešno premagali. Učenci 9. razredov pa so osvojili...

17. 9. 2024, na dan, ko se uradno začne novo bralno leto, smo s prvošolci na matični šoli v velikem loncu z velikansko kuhalnico skuhali protideževno juho in s skupnimi močmi pregnali kislo vreme.   Začeli smo pod dežniki obuti v gumijaste škornje, ko je bila...

V petek, 20. 9. 2024, smo se prvošolci odpravili na prvi športni dan. Po malici smo se odpravili na pohod po Loški učni poti. Preko Vincarij smo se povzpeli do loškega  gradu in pot  nadaljevali do ruševin Zgornjega stolpa na Kranclju. Po krajšem počitku smo...

Društvo Šola Sobivanja je v sredo, 18. 9. 2024, v sklopu projekta Varno v šolo in vrtec, na naši šoli izvedlo poučno-zabavne delavnice za učence 1.razreda. Skupaj smo raziskovali varnost v prometu. Pogovarjali smo se o varnosti v avtomobilu, ustreznem pripenjanju in...

V sredo 18.9. smo imeli športni dan in šestošolci smo se odpravili na Osolnik. Zjutraj je bilo še tako hladno, da se nam je kar "kadilo" iz ust, a do vrha smo se že dobro ogreli. Kdor se še ni, se je lahko nastavljal prijetnim sončnim žarkom. Po malici in skupinski...

Četrti dan v CŠOD Kavka

Zjutraj nas je ob 7ih prebudil Jernej s trobento. Nato smo pospravljali sobe in se pripravljali na jutranjo telovadbo. Po telovadbi smo jedli zajtrk in že smo streljali z lokom. Zaradi dežja smo se morali prestaviti v jedilnico in tam nadaljevati. Po lokostrelstvu smo...

V sredo, 11. 9. 2024 so imeli šestošolci 1. naravoslovni dan – ekskurzijo na zgornjo Gorenjsko. Dan so preživeli v »učilnici v naravi« in spoznavali Alpske pokrajine. V  bolj oblačnem jutru smo se najprej ustavili v Mojstrani in doživeli Planinski muzej...

Tretji dan, severna primorska

Zbudili so nas ob 7.00, ponovno s trobento. Nato smo zajtrkovali, potem pa imeli predavanje o soški postrvi. Zatem smo se odpravili v razred, kjer smo se učili o prvi pomoči. Ko smo končali, smo ob 13.00 imeli kosilo (pohanček in francoska solata). Za tem smo se...

Drugi dan na Livških Ravnah

Zjutraj smo se zbudili ob sedmih. Zbudili so nas s trobento. Imeli smo eno uro časa, da smo se preoblekli in pospravili sobo, ker so nam jo ocenili med zajtrkom. Za zajtrk smo imeli samopostrežno. Ob devetih smo se odpravili na pot po Kolovratu. Tam smo pojedli malico...

Koledar dogodkov

september 2024
PTSČPSN
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
« Avg   Okt »

(Skupno 732.740 obiskov, današnjih obiskov 1)