Skoči na glavno vsebino
Select Page

5. dan – petek, 22. 11. 2019

Zbudili smo se v prekrasno jutro. Na 1000 m nad morjem sonček, po dolinah pa megla. Odhajamo iz doma polni vtisov. Obiskali bomo še muzej 1. svetovne vojne v Kobaridu in rojstno hišo Simona Gregorčiča v Vrsnem. Domov se vrnemo okoli 16. ure. Točno čas bo objavljen na spletni strani pod rubriko Obvestila.

4. dan – četrtek, 21. 11. 2019

Danes smo se dopoldan sprehodili do vasi Livek. Ker je bila zjutraj megla in je zraven še malo rosilo, smo morali s sabo vzeti dežnike ali pelerine. Tja smo ves čas hodili navzdol in po cesti. Šli smo tudi mimo turističnega naselja Nebesa. Ko smo prišli do vasi Livek, smo se ustavili na malici nasproti Dirt parka Livek. Nazaj grede smo hodili po gozdni poti in ker je bilo zelo blatno smo si morali, ko smo bili spet pri domu, vsi umiti čevlje. Po kosilu smo se razdelili v skupine in učitelji so nam povedali, da bomo imeli lutkarsko delavnico na temo Krivopet. Vsaka skupina je dobila eno zgodbo, nato smo izdelovali lutke in scenarij za našo igrico. Po večerji smo jedilnico pripravili za predstavo. Med izvedbo predstav smo se zelo zabavali in navdušeno ploskali. Ko smo vsi odigrali, smo jedilnico pripravili za ples. Nato smo ugasnili še nekaj luči in prižgali glasbo. Na začetku si nismo upali ravno na plesišče, vendar smo se čez nekaj časa že ogreli in malo bolj sprostili. Večer je bil zelo zabaven in ko je bilo plesa konec, smo se šli umit in spat. Jutri nas čaka še zadnji dan, ko si bomo ogledali še muzej 1. svetovne vojne in rojstno hišo Simona Gregorčiča.

Julija Kraner, 8.b

3. dan – sreda, 20. 11. 2019

Po zajtrku in jutranji telovadbi smo imele pol ure za pospravljanje sobe in pripravo na pohod. Ob 9h smo se toplo oblekli in odšli proti Kolovratu. Vmes nas je presenetil dež in pot smo nadaljevali z dežniki in pelerinami. Hodili smo več kot 1 uro v eno smer. Na Kolovratu smo si ogledali  muzej na prostem, ostanke rovov iz 1. svetovne vojne in pomalicali. Po prihodu v dom smo se preoblekli, pojedli kosilo in malo počili. Po počitku smo se odpravili na delavnice. Moja skupina je imela lokostrelstvo, ostali pa plezanje in ogled Kavkne jame. Prosti čas smo izkoristili za druženje v sobi. Po večerji smo imeli zabavni večer, kjer smo pisali pesmi o vojni in peli veliko pesmi. Potem pa smo se pripravili na spanje.

Ema Bernik, 8.a

2. dan – torek, 19. 11. 2019

Naš dan se je začel ob 7h z budnico, sledila je telovadba, ki ni bila dobra, ker smo bili vsi še zelo zaspani (predolgo so klepetali op. učiteljic). Po zajtrki smo se učili o Tolminskem puntu in delali kobariške štruklje. Štruklje smo pri večerji tudi poskusili. Bili so zelo okusni. Po kosilu je moja skupina odšla v jamo, ostali dve pa sta streljali z lokom in plezali v domu. Ker je končno nehalo dežavati in so očistili igrišče, smo lahko igrali nogomet in košarko. Po večerji smo uživali v družabnem večeru polnem iger, petja in smeha. Končno se utrujeni odpravljamo spat.

Lovro Trček, 8.a

1. dan – ponedeljek, 18. 11. 2019

Danes zjutraj smo se okoli osme ure osmošolci, polni pričakovanj odpravili v jesensko šolo v naravi. Po približno dveh urah vožnje smo naredili prvi postanek v kraju Most na Soči. Tam smo malicali in se odpravili po poti Čez most po modrost, prehodili sprehajalno pot in si ogledali reko Sočo. Z avtobusom smo pot nadaljevali nad Nebesa, kjer stoji dom Kavka. Iz doma je bil pogled vse do morja.

Po okusnem kosilu in spoznavanju hišnega reda smo se posvetili trem različnim aktivnostim – lokostrelstvu, plezanju in ogledu Kavkne jame. Po večerji je sledil pohod na Kuk. Tam smo si ogledali Kobarid in razgled na Padsko nižino. Počasi se bomo umirili in odpravili in odpravili k počitku…

Eva Tramte, 8.b in Hana Rant, 8.a

no images were found

(Skupno 2.859 obiskov, današnjih obiskov 1)