Select Page

FIT vadba – 8.razred

Dragi učenci in učenke!

Kot verjetno veste, se bomo sedaj učili na daljavo. Tudi migali in telovadili bomo. Ker se nam bliža testiranje za ŠVZ karton – SLOfit, je pametno, da se nanj začnemo pripravljati. Priporočamo vam, da vsak dan naredite nekaj vaj za krepitev vaših mišic in izboljšanje vaših motoričnih sposobnosti. Lahko v stanovanju ali na dvorišču ali na bližnjem travniku. Pa ne v “gužvi”. Pridruži naj se vam brat ali sestra, lahko tudi mami ali oči. Čas: 45minut

Ponedeljek: – tek na mestu, dviganje kolen vedno višje, vmes nekaj “kickov” z nogo, za sprostitev

– izpadni korak, 5x z L nogo naprej, 5x z D nogo naprej; še 5x izpadni v L in D stran;

– sonožni, žabji poskoki – 5 x 3 – na hodniku ali zunaj, sledi skok v daljino z mesta – kdo v                       družini skoči največ?

– na mehki podlogi – iz leže na hrbtu dvig v zapiranje “male knjige”- 8x in 3 do 5x “velike knjige”;

– opora z nogami pod kavč in dviganje trupa – 4 x 5 dvigov, lahko te drži brat ali delaš na igralih;

– leže na trebuhu na blazini – 4 x 5 dvigov rok in nog; kleče – izteg L roka D noga – 10s in še D roka                      L noga 10s, trebuh in hrbet sta napeta. Sledi “plank” (miza) za stabilizacijo trupa – 20s;

– sede za mizo, roke položi na mizo – levo daš na sredino, z desno preko leve preneseš čim več     kock ( lončkov, žogic…) na drugo stran, v 20s. Pomaga ti brat, mami in zamenjate vloge. V paru se lahko tapkate z dlanmi, naravnost in navzkriž – kdo se prej zmoti?

– če imaš v sobi kakšen drog, vadi veso; zunaj pojdi na igrala in tam drži veso 10s, 20s, 30s…izzovi še očeta, kdo bo zdržal več? Poskusita še vzgibe na drogu, veji na drevesu;

– na koncu naredi še raztezanje (streching) vseh večjih mišic, ki si jih obremenjeval(a).

 

(Skupno 2 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost